Jalan - Jalan .....

,

Salah satu hobi aku time masa lapang ialah jalan-jalan. Tapi aku tak la merayap tak tentu hala. Aku suka merayau ke kedai-kedai akuarium. Peminat ikan hiasan la katakan. Best bila dok kat kedai akurium ni, rasa cam tenang dan aman je..lebih-lebih lagi bila tengok akurium yang dihias dengan tumbuh-tumbuhan air. Ada macam-macam landskap akuarium, tapi aku paling minat yang macam dalam hutan paya bakau tu..tak pun yang macam kat amozon Hehehehe .Walau kemana pun aku pergi, kalau aku ternampak kedai akuarium je, mesti aku singgah punya. Macam dah jadi kebiasaan. So member2 aku pun dah terbiasa la ngan ‘penyakit’ aku ni, diorang pun dah x kisah..tapi aku ada penyakit yang lagi teruk dari ni..nak tau ape dia? Korang tunggu la post yang akan datang ..


2 Betta Lovers to “Jalan - Jalan .....”

  • 06 July, 2009
    joshadin says:

    Salam 2u Nizam, nampaknya nizam benar2 minat ikan dalam akorium tapi nampaknya nizam lebih berminat pada ikan laga..tapi tak laga ikan kan!!?,bagaiamana pula dengan jenis ikan yang lain ? maksud saya ikan yang jenis besar..emm teringat juga waktu kecit-kecit dulu, soal laga ikan punya pasal habis bendang dan paya dikampung saya redah cari ikan laga,memang asyik terutamanya waktu ikan belaga..memang tak peduli makan, eh ! sorry telajak lak!!..krr sambung lain masa..harap harap ikan nizam boleh bercakap satu masa nanti..hahaha..!!

    delete
  • 08 July, 2009
    Nizam says:

    salam..hehhehe saya memang gila ikan laga ..tapi x la pula gila lagakan ikan ..actly ikan lain pun minat gak ..heheheh.kalu cite pasal kecik2 dulu memang pangjang ...setiap ceruk yang ada ikan laga pasti habis diredah ..ikan bercakap? ..ikan saya memang bercakap..tapi tanpa suara :)

    delete