Ikan Laga Kak Lia ..(1)

,
by Kaklia , originally posted at http://kaklia-kaklia.blogspot.com/

Ni lah dia bowl ikan yg laki aku beli itu hari. Dia taruk ikan laga sekor je lah. kang letak banyak2 kang pecah lak bowl tu kang dorang dok bergaduh....heee....


bersambung.......

***Kalau korang ada pengalaman atau cerita yang berkaitan tentang ikan laga untuk dikongsi, korang boleh la e-mail kan ke betta.village@yahoo.com. Tak pun korang tinggalkan je link kat chatbox ok. Terima kasih pada Kaklia sebab sudi kongsi cerita ikan laga laki dia. Nantikan sambungannya ....

3 Betta Lovers to “Ikan Laga Kak Lia ..(1)”

  • 28 August, 2009
    BUJANG SUSAH says:

    Assalamualaikum.. ikan laga xder. klau ikan keli ada laa... tengok KAT SINI.

    delete
  • 28 August, 2009

    eh...ikan 2 dh kuar kan buih2 la
    mcm nak bertelur je
    hehe
    memandai je ein ni

    delete
  • 29 August, 2009
    Niezam says:

    Waalaikumusalam,

    Bujang susah: minat n pernah juga terfikir tuk ternak ikan keli. Tapi buat masa skrang keadaan dan masa x mengizikan. Thnks for sharing.

    Ein: salah satu tanda ikan laga jantan yang sihat bila dia suka buat buih :)

    delete