Ikan Laga Kak Lia ..(3)

,
by Kaklia , originally posted at http://kaklia-kaklia.blogspot.com/

Ya ampunnnnnnnnnn.....mlm tadi laki aku bawak balik ikan laga lagiiiiii....adoi laaaaa.....dah buleh bukak kedai ikan lah cam nihh...heeee....apa2 hal pun, korang tatap je lah gambar2 nih ek.....:)




Laki aku kata yg buat dia geram tgk ikan nih sebab ekor dia tu lain macam.....ada belah2 cam tu.....



ni kitorang bagi dia lawan....kembang2 ekor memasing.....sudah nyer aku pun jadik ralit dok tgk dorang berlawan....hahahaha.....



******
Terima kasih pada Kaklia sebab sudi kongsi cerita ikan laga laki dia.

0 Betta Lovers to “Ikan Laga Kak Lia ..(3)”